Sidste skoledag!!!

Publiceret 25-06-2026

Sidste skoledag! ☀️ Eftermiddagen startede med fodboldkamp: Eleverne mod personalet. Herefter vandkamp. Aftenen gik med fællesspisning i Pyramiden og traditionen tro havde Stig igen i år skrevet en sang til afgangseleverne og de fik overrakt deres fotobøger. Aftenen sluttede af med at dansegulvet blev taget i brug, vores egen DJ Tush sørgede for den gode musik.